Trisdešimt procentų alytiškių užsisako elektronines paslaugas

Karantino metu alytiškiai  aktyviai naudojosi  savivaldybės elektroninėmis paslaugomis. Jeigu per 2020 m.  jas užsisakė beveik 22,5 proc., tai per pirmąjį šių metų pusmetį  jomis pasinaudojo jau 30,56 proc., gyventojų. 

„Rezultatai tikrai džiugina, palyginus su 2020 m. elektroninių paslaugų dalis padidėjo ir pirmą kartą pasiekėme Strateginiame plane numatytą rodiklį – elektroninių paslaugų procentas, skaičiuojant nuo galimų užsakyti elektroniniu būdu paslaugų, pasiekė 30,56 proc.“, – teigia Vidaus administravimo skyriaus vedėja Asta Guzienė. 

Vedėjos teigimu, tokį rezultatą pavyko pasiekti bendromis paslaugų teikėjų, paslaugų vadovų ir visų, kurie prisiliečia prie paslaugų teikimo procesų, įskaitant klientus, pastangomis. Tikimasi, kad ir metiniai rezultatai bus geri. 

Lyginant 2020 m. ir šių metų pirmąjį pusmetį pastebima, kad socialinių paslaugų (SPIS) užsakyta beveik 4 proc. daugiau, civilinių (MEPIS, LGRIS ir MGVDIS) –21,5 proc. daugiau. Pastarųjų paslaugų užsakymų skaičius išaugo įdiegus naują civilinės metrikacijos MGVDIS sistemą.
 
„Infostatybos“, TPDRIS, ŽPDRIS, TOPD portaluose užsakomų paslaugų dalis kilstelėjo 0,25 proc., nes beveik visos juose teikiamos paslaugos yra užsakomos el. būdu (97 proc.).

Dar kartą primename – jeigu norite sutaupyti laiko, Alytaus miesto savivaldybės administracijos teikiamas paslaugas galite užsisakyti internetu. Visas mūsų teikiamas paslaugas pagal sritis rasite alytus.lt puslapio skiltyje „Kuo galime padėti?“. Paslaugos suskirstytos pagal aktualiausias gyventojams sritis,  pavyzdžiui, „Jūsų vaikas“, „Namo statyba ir žemėtvarka“, „Verslo licencijos ir leidimai“ ir kt. Pasirinkę atitinkamą sritį, rasite visas jai priskirtas paslaugas. 

Užsakykite reikiamas paslaugas elektroniniu būdu!

AMS, Komunikacijos skyriaus informacija

Komentarai

Komentarų nėra

Parašykite komentarą