Druskininkai kviečia pramogauti ir gamtoje

Karščiu alsuojantis seniausias Lietuvos kurortas net ir be jūros džiugina poilsiautojus pramogų vandenyje ir virš jo gausa. Čia galima perskrieti skersai Nemuną permatoma gondola, paplaukioti vandenlentėmis ir pripučiamaisiais batutais Alkos tvenkinyje, taip pat pasimaudyti Vijūnėlės paplūdimyje ir palįsti po krintančiomis Ratnyčėlės kaskadomis. Vasaros kaitros apimti Druskininkai poilsiautojus, vėsesniu oru įpratusius prie SPA, gydyklų ir kitų įstaigų teikiamų sveikatinimo ir laisvalaikio pramogų, dabar gundo ir poilsiu po atviru dangumi. Gėrėtis nuostabiais gamtos vaizdais gali ne tik keliaujantieji pėsčiųjų ir dviračių takais. Miške ant Ratnyčėlės kranto antrą kartą atkurtas devyniasdešimtmetis Karolio Dineikos sveikatingumo parkas dvelkia ypatinga ramybe, natūralios gamtos ir civilizuoto poilsio derme. Čia tęsiama sena kurorto tradicija – dar XX a. pradžioje sukurta išskirtinė gydymo ir sveikatos stiprinimo metodika saulės, vandens, oro procedūromis bei judesiu ir teigiamomis emocijomis. Pirties ir kaskadinių maudyklių po krintančia Ratnyčėlės srove komplekse taip pat įrengti gultai, leidžiantys mėgautis saule atviroje terasoje. Ant tekančio upelio pastatytas ir uždaras aeroterapijos paviljonas, kad būtų galima ilsėtis bet kokiu oru.

Šiame parke gausu įvairių treniruoklių, aikštelių lauko žaidimams, taip pat vaikų žaidimų aikštelė su įvairiais įrenginiais. Neįgaliesiems pritaikytos specialios sūpynės, į kurias jie lengvai gali atsisėsti ir su vežimėliu. Ramiai besimėgaujantiems poilsiu Karolio Dineikos sveikatingumo parke nepastebimai prabėga visa diena. Energingesnių vandens pramogų pasiilgę maži ir dideli poilsiautojai jau atrado gegužės pabaigoje Alkos tvenkinyje atidarytą pripučiamųjų vandens batutų parką. Įveikti trasą įvairių batutų čiuožyklomis mėgsta ir pavieniai poilsiautojai, ir palenktyniauti sumaniusios šeimų, bendraklasių, bendradarbių komandos. Šalia kelerius metus veikia vandenlenčių parkas: per tvenkinį skirtingame aukštyje nutiesti lynai, kad su tėvais vandenlentėmis galėtų čiuožti ir vaikai, padedami instruktorių.

Batutų parke lankytojų amžius irgi neribojamas. Čia baigiama įrengti net atskirą zoną tėvams ir motinoms su kūdikiais. „Mes mėgstame Druskininkus, todėl savaitgaliais dažnai juose apsilankome. Po kelionės iš Vilniaus vos tik išlipusi iš automobilio čia pajuntu atgaivą. O grįžusi į darbą po dviejų dienų jaučiuosi lyg dvi savaites atostogavusi“, – tikino vilnietė Nomeda Narkevičienė. Prie Alkos tvenkinio ji atėjo su sūnumi ir keturiais giminaičių bei pažįstamų vaikais. Jie karštą dieną nekantravo išbandyti pramogą ant batutų vandenyje. O kol laukė savo eilės, visi smagiai maudėsi. Bendrovė „Water Inn“ čia įrenginėja visą pramogų ir poilsio kompleksą net su nameliais medžiuose, hamakų zona, smėlio paplūdimiu, atnaujinta „Alkos“ kavine su lauko terasa. Neįprastai praleisti poilsį gamtoje – pušyne ant Nemuno kranto tarp medžių ir virš upės – jau devintą vasarą kviečia UNO nuotykių parkas, veikiantis visus metus.

Tarp medžių skirtingame aukštyje ant siūbuojančių lynų ir tiltų įrengtos trasos: nuo žaliųjų, skirtų apšilti, iki sudėtingiausių juodųjų, turinčių 150 rungčių. Taip pat keturiais 400 metrų ilgio lynais galima skrieti per Nemuną – įmanoma pasiekti net 55 kilometrų per valandą greitį. Dviaukštė lenktynių trasa – ypač mėgstama bernvakarių, moksleivių, darbo kolektyvų pramogų vieta, nes laipiotojai gali smagiai lenktyniauti dėl greičiausio titulų ir apdovanojimų. Parko šeimininkai net parengia kolektyvo formavimo programą pagal kliento poreikius ir poilsiui skirtą laiką. Šiame parke drąsiausi pramogautojai žavisi šuoliais laisvo kritimo iš 21 metro aukščio sūpynėse. O kol tėvai pramogauja, vaikai, nuolatos prižiūrimi parko instruktorių, saugiai laipioja jiems pritaikytomis žemesnėmis trasomis. Net ir trejų metų mažyliams jau įrengta saugi trasa tinklu apgaubtame tunelyje. Atokvėpiui ir vaikų gimtadienio ar kitoms šventėms pastatytos pavėsinės. Šalia UNO nuotykių parko – ir vienintelio Lietuvoje lynų keltuvo pakilimo aikštelė kitokiam skrydžiui per Nemuną. 7 minutes skrendant lyno keliu 45 metrų aukštyje pro gondolos skaidraus stiklo sienas atsiveria nuostabūs vaizdai – upė su Meilės sala, pušynai, miesto panorama.

Po pramogų vandens parke čia patogiai ir smagiai skrieja ir sumaniusieji paslidinėti „Snow“ arenoje, ir tik norintys pasimėgauti šiuo skrydžiu ir patirti ypatingų įspūdžių. „Lynų keltuvu perskridome per Nemuną ir dar labiau susižavėjome Druskininkais, taip greitai iš vandens parko atsidūrę sniego parke. Laiko nedaug turėjome, todėl neslidinėjome. Palikome šią pramogą kitam kartui – tik skanios kavos atsigėrėme“, – pasakojo su 35 kolegomis iš Varšuvos atvykusi mokytoja Lidija Kolakowska. Sugrįžti pakartoti skrydžio virš Nemuno ypač mėgsta įsimylėjėlių poros, vaikai ir paaugliai.

Genovaitė Rafanavičienė

lrytas.lt informacija

Komentarai

• Veronica
    prieš 20 minučių
    Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao sam kupiti kuću. Pokušao sam potražiti zajam od različitih kreditnih tvrtki, privatnih i korporativnih, ali nije išlo, a većina banaka mi je odbila kredit. Ali kako bi Bog htio, upoznali su me s privatnim zajmodavcem koji mi je dao zajam od 90.000 eura i danas imam svoju kuću i vlasnik sam tvrtke i trenutno mi je dobro, ako morate ići na tvrtka za osiguranje zajma. bez kolaterala, bez provjere kreditne sposobnosti, samo 3% kamatna stopa i supotpisnik s boljim planovima i rasporedom otplate, kontaktirajte Davidson Albert Loan (davidsonalbertloan@gmail.com). On ne zna da to radim, ali sada sam tako sretna i odlučila sam dati ljudima više informacija o njemu i želim da ga Bog još više blagoslovi. Možete ga kontaktirati putem njegove e-pošte. davidsonalbertloan@gmail.com