Įsigaliojo naujos redakcijos Reklamos įstatymas. Su kokiais pasikeitimais teks susidurti išorinės reklamos subjektams?

 

2018 m. liepos 1 d. įsigaliojo nauja Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo redakcija, taip pat ūkio ministro įsakymu pakeistos ir nauja redakcija išdėstytos Išorinės reklamos įrengimo taisyklės.
Pasak Alytaus miesto savivaldybės administracijos Architektūros, urbanistikos ir žemėtvarkos skyriaus vyriausiosios specialistės Simonos Žiūkaitės, įstatymo pakeitimai padaryti siekiant sumažinti administracinę naštą verslui, taip pat supaprastinti išorinės reklamos įrengimo reikalavimus. Reklamos įstatyme numatyti atvejai, kai leidimai įrengti išorinę reklamą nereikalingi.
„Leidimo nuo šiol nereikės įrengiant ne didesnio kaip 0,3 m2 ploto iškabą. Jo taip pat neprireiks, kai reklamos pateikimo priemonės yra patalpose, tačiau reklama yra matoma iš lauko pusės ar, kai iškaba įrengiama pagal Lietuvos Respublikos notariato įstatymu, Lietuvos Respublikos antstolių įstatymu įgaliotos institucijos patvirtintą formą“, – apie pasikeitimus pasakoja S. Žiūkaitė.
Leidimo įrengti išorinę reklamą nereikės ir tuo atveju, kai išorinė reklama pateikiama ant transporto priemonės, kuri įrengta kaip prekių pardavimo vieta arba naudojama pagal jos tiesioginę paskirtį žmonėms ir (arba) kroviniams vežti, išskyrus atvejus, kai ant transporto priemonės įrengiama speciali reklamos pateikimo priemonė ir ant jos pateikiama išorinė reklama.
Pažymėtina, kad leidimo nereikia ir iškaboms, kurios atitinka Išorinės reklamos įrengimo taisyklių 3 skyriuje nurodytus reikalavimus.
Reklamos įstatyme patikslinta išorinės reklamos sąvoka, taip pat nustatytas kur kas ilgesnis maksimalus leidimo išdavimo terminas – anksčiau leidimo išdavimo terminas buvo 5 metai, dabar – 10 metų.

Alytaus miesto savivaldybės informacija

Komentarai

Komentarų nėra

Parašykite komentarą