„Maximos“ mėnesio herojai: padeda ir atsinešti prekes, ir išsirinkti plaukų dažus

„Pardavėja padėjo vyrui, atėjusiam į parduotuvę nupirkti plaukų dažų žmonai, kuri su traumuota koja laukė mašinoje. Suprasdama vyro pasimetimą, pardavėja pasiūlė kartu nueiti iki mašinos ir leisti žmonai išsirinkti pačiai“, – tai tik vienas iš daugelio klientų atsiliepimų apie lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ darbuotojus. Tokių padėkų darbuotojai gauna nuolat, o kartą per mėnesį devyni darbuotai yra apdovanojami. 

„Norime tarti ačiū tiems pirkėjams, kurie įvertina mūsų darbuotojus. Nuo tada, kai pradėjome vykdyti savo „Mėnesio herojų“ iniciatyvą, sulaukėme išties didelio pirkėjų atsiliepimų ir padėkų skaičiaus. Analizuodami juos kiekvieną mėnesį ne tik išrenkame 10 išskirtines pastangas demonstruojančių bei savo darbu pirkėjų įvertinimo sulaukusių darbuotojų, bet ir gauname vertingų įžvalgų apie tai, ką aptarnavime labiausiai vertina mūsų klientai. Matome, kad jiems svarbiausias yra darbuotojų paslaugumas ir supratingumas“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ vadovė Kristina Meidė.

Vienoje sostinės parduotuvėje dirbančiam darbuotojui–herojui neregė klientė padėkojo už pagalbą renkantis prekes: „Kadangi esu neregė, negaliu tiksliai žinoti, kokį produktą išsirinkau – visko pasitaiko. Šis darbuotojas visada man papasakoja, kokias prekes nusipirkau“, – dalijasi pirkėja.

Kitos sostinės parduotuvės darbuotojai buvo padėkota už rūpestį: „Parduotuvė yra dviejų aukštų, o Jolanta visada pasirūpina, kad man nereikėtų su vaiko vežimėliu pakilti į antrą aukštą. Ši pardavėja visada pasisiūlo padėti, atneša reikiamų prekių, pasiteirauja, ar nieko netrūksta“, – džiaugiasi vilnietė mama.

O štai vienos Kauno parduotuvės darbuotojai nuolatinė klientė padėkojo už šypseną ir gerą nuotaiką: „Noriu Irenai palinkėti visada išlikti tokiai nuotaikingai ir nuoširdžiai savo darbe. Tikiuosi ir toliau jus matyti šioje „Maximoje“, nes gera lankytis joje, kai jūs visada su gera nuotaika.“

Klientai labiausiai vertina nuoseklią pagalbą. „Ivona kiekvieną kartą apsilankius parduotuvėje padeda surasti reikiamas prekes. Esu nustebinta tokiu darbuotojos operatyvumu ir nuoširdžiu noru padėti pirkėjams“, – teigia klientė.

Anot K. Meidės, grįžtamasis ryšys svarbiausias yra jį gaunantiems darbuotojams: „Tai motyvuoja ir įkvepia darbuotojus, patvirtina, kad jų pastangos yra pastebimos. Kartu pirkėjų atsiliepimai padeda mums tobulinti klientų aptarnavimo procesus, pastebėti svarbiausius dalykus ir jiems skirti didesnį dėmesį.“

Kiekvieną mėnesį vertindamas pirkėjų paliktus atsiliepimus prekybos tinklas išrenka 10 darbuotojų-herojų, kuriems suteikia papildomas paskatas. Iš viso nuo iniciatyvos pradžios mėnesio herojaus titulas suteiktas jau 100 „Maximos“ parduotuvių darbuotojų. Geriausių mėnesio darbuotojų rinkimai „Maximoje“ startavo praėjusių metų balandį, o kiekvieną mėnesį sulaukiama vidutiniškai daugiau nei 300 pirkėjų atsiliepimų apie darbuotojus, jų išskirtinį elgesį ir geras apsipirkimo patirtis. Iš viso nuo projekto pradžios sulaukta apie 3000 klientų atsiliepimų.

Komentarai

Komentarų nėra

Parašykite komentarą